Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

det är sant när jag säger att jag älskar dig

Publicerad 2011-12-08 21:47:14 i Allmänt

märkte redan då jag släppte in han i boxen att han var pigg mitt lilla hjärta.
men då jag har kommit på hur jag ska hålla honom från att sticka iväg och dampa har han istället börja med att resa sig. Ajja, han mognar väll ;) om man räknar bort några gånger då det blev äckligt snabb slängtrav gick det super!
lycka går att köpa.
nöjda skrittade vi av och sen myste vi på i boxen, stretchade honom lite, och då han skulle stretcha genom att stoppa huvudet mellan benen tyckte han det var mycket roligare att buga. Jag råkade då tappa moroten men han stod jävlart kvar ända tills jag tagit upp den och gett den till han ! (han stod även så när han åt moroten, + att han tog jätte många små tuggor)
Gör han så igen ska jag ta mig fan fånga det på bild! :D
kärlek handlar inte om att hitta den man vill leva med,
det handlar om att hitta den man inte kan leva utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela