Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

bakom de vissna ljuset finner jag en solstråle

Publicerad 2011-12-14 21:47:39 i Allmänt

kan stolt säga att min häst har lugnat sig lite.. :D !
vist, ibland får han till det där jobbiga panikspring/snurren osv, men det kommer väll alltid finnas där, måste bara gräva över det djupare :)
Red i ridhuset och han gick helt OK! :D fast det är stoor skillnad på vänster och höger varv, xD
i höger går han nästan hur fint som helst! och i vänster är det MYCKET jobbigare, xD ajja, det fixar sig nog snart :)
Galopperade ca 3 varv i båda galopperna, höger glp gick SUPER, vänster gick BRA  :>
för övrigt så är han min<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela