Hawk's Dynamite

GAINED STRENGTH FROM OBSESSION

allting löser sig

Publicerad 2011-12-23 10:28:48 i Allmänt

bloggade inte de senaste dagarna, pallade helt enkelt inte, men red i ridhuset och min syster joppan följde,
jag red han först lite trött, galopperade tre varv i båda galopperna utan ett enda avbrott!!!
Har också märkt att hoddan alltid blir stel och spänd när det kommer nya iaf ryttare, så när min syrra satt upp viste han inte riktigt vad han skulle göra, men det gick bra iaf!
igår följde hon också med, jag red han först, galopperade minst fyra varv i båda galopperna, sen saktade jag galoppen ett halvt varv i båda, det blev ett avbrott i vänster då jag tappade lite ytter när han slickade väggen och han bytte till höger. Men super nöjd ändå !
tänk att det gått så fort ändå ? :D
sen hoppade joppan upp, denhär gånger gick det SUPER !
Nu sitter jag med ett glas jouice och väntar på att lovisa ska bli klar, vi ska sammåka, hon till adde i björsbyn, och jag till hodde i bensbyn :P sen ska vi rida och mötas på travis och ta en mystur i vintervädret! ska passa på att jobba galoppen när det finns mke raksträckor så vi inte kan springa in i ngn vägg :)
Imorgon på julafton ska vi visa våra rätta jag och sprida julglädje till bensbyborna! :)

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-12-23 10:41:34

HAHAHA fan va söta!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kristin

hej, här kommer jag skriva om min häst Hoddan, vad vi gör, hur vi tränar och hur vi utvecklas :) enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela